Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Pomoc

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Czym jest eKOMSA?
eKOMSA jest internetową platformą sprzedażową firmy KOMSA Polska – przedsiębiorstwa działającego kompleksowo w obszarze business to business (B2B). Firma zajmuje się dystrybucją, sprzedażą hurtową sprzętu GSM, IT oraz licznymi usługami wspierającymi procesy logistyczne, serwisowe, jak również posprzedażowe.

Czy mogę dokonać zakupu na platformie eKOMSA?

Tak. Wystarczy, że aktualnie prowadzisz działalność gospodarczą.

Czy muszę zakładać konto, aby dokonać zakupu na platformie?
Tak. Prześlij jedynie drogą mailową na adres rejestracja@ekomsa.pl czytelne skany formularzy dostępnych w zakładce: Dokumenty rejestracji. Po weryfikacji dokumentów przez KOMSA Polska, otrzymasz w ciągu 48 godzin na adres mailowy podany w formularzu indywidualny kod kontrahenta, login i hasło, potwierdzające aktywację konta.

Jaką drogą dostarczane są zamówienia?
Korzystamy z profesjonalnych usług kurierskich, takich firm spedytorskich, jak: DB Schenker, UPS czy DHL.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Dbamy o to, żeby każde zamówienie trafiło do naszych klientów w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia.

Jaki jest koszt dostawy przesyłki?
Koszt dostawy podawany jest każdorazowo przy składaniu zamówienia:

  • usługa transportowa, paczka do 2000 zł netto – 14 zł netto
  • usługa transportowa, paczka powyżej 2000 zł netto – 5 zł netto

Dla klientów, którzy dołączyli do sieci partnerskiej „aetka”, koszty usługi transportowej wynoszą:

  • usługa transportowa, paczka do 2000 zł netto – 7 zł netto
  • usługa transportowa, paczka powyżej 2000 zł netto – 2,5 zł netto

Więcej infomacji znajdziecie Państwo w załączniku: Warunki dostawy i warunki platności.

Czy istnieje możliwość składania zamówień telefonicznie?
Tak, w każdej chwili podczas dokonywania zamówienia możesz skontaktować się ze swoim opiekunem handlowym (informacja z danymi kontaktowymi dostępna jest w górnym panelu na stronie głównej).

Co zrobić w sytuacji, kiedy zmieniły się dane mojej firmy?
Prosimy wypełnić i odeśłać na adres: rejestracja@ekomsa.pl formularz: Zawiadomienie o zmianie danych. Będą mieli Państwo pewność, że wszystkie informacje potrzebne do współpracy handlowej są aktualne.

Jakie korzyści mam z zakupów dokonywanych przez eKOMSA?
Korzystanie z platformy eKOMSA posiada wiele zalet, m.in:

  • od godziny 9. do 12. nie ponosisz kosztów przesyłki
  • masz dostęp do licznych promocji (stałych i okresowych) oferowanych tylko w e-sklepie
  • duży wybór produktów popularnych marek, np. Samsung, Nokia, Sony Mobile, Jabra, Lenovo, GoClever, Garmin, President i wiele innych
  • kupując regularnie możesz negocjować cenę ze swoim opiekunem handlowym
  • darmowa usługa EasyData – pobierz katalog produktów w formacie xml do swojego e-sklepu
  • aktualne portfolio produktowe -  24h/7 dni w tygodniu
  • możliwość stworzenia subkont – zarządzaj, przydzielaj uprawnienia dla swoich pracowników, którzy dokonują zakupów na eKOMSA.

Jakie są sposoby płatności za przesyłkę?

Dostępne są następujące sposoby płatności*:

  • przelew
  • pobranie (do 4000 zł brutto)

*Szczegółowe informacje dotyczące sposobów płatności uzyskasz u swojego opiekuna handlowego.

Więcej infomacji znajdziecie Państwo w załączniku: Warunki dostawy i warunki platności.

Jak postępować, jeśli zamówiony produkt dotrze do mnie w uszkodzonej paczce?
Należy niezwłocznie spisać protokół z kurierem dostarczającym przesyłkę i skontaktować się z Działem Obsługi Posprzedażnej.

Komsa Polska Sp. z.o.o.

Działem Obsługi Posprzedażnej

Tel.: 71 33 11 870

serwis@komsa.pl

Więcej infomacji znajdziecie Państwo w załączniku: Zawiadomienie o szkodach powstałych w czasie transportu.

Jak postępować, jeśli otrzymano nie ten produkt, który się zamawiało?
W celu zgłoszenie pomyłki przy realizacji zamówienia należy skontaktować się z Działem Obsługi Posprzedażnej.

Komsa Polska Sp. z.o.o.

Działem Obsługi Posprzedażnej

Tel.: 71 33 11 870

serwis@komsa.pl

Więcej infomacji znajdziecie Państwo w załączniku: Oświadczenie dotyczące reklamacji dostawy.